Master pieces

Jun 15, 2012

oh hati!

Assalamualaikum.

Dear my heart,
tolong jangan jadi senipis tisu,
lebih-lebih lagi dengan masalah yang entah apa-apa.
Bukan masa tu dah ok ke?
Dah kukuh sekukuh reinforced concrete grade 40.
Kenapa tiba-tiba jadi plywood?
Please, please, please be strong!

Dear problems yang entah apa-apa,
please go away! Saya tak nak buang masa dengan awak lah!

Tapi, ujian yang saya anggap masalah tu lah yang selama ni mematangkan saya, menjadikan saya lebih sabar dan tabah. And yes, menjadikan saya seorang yang sedar diri tentang tujuan hidup ni sebenarnya. Cuma, kadang-kadang, bila hati lemah, segala ujian ni membuatkan saya jatuh, menangis, dan hilang semangat. Rasa macam nak lari masuk gua lepas tu tak nak keluar dah. Masa ni lah baru nak guna segala kelebihan yang ada sebagai seorang Islam. Alhamdulillah Islam and Alhamdulillah hati lemah. Kalau tak melagha saja! Be mukminah yang cemerlang please!

Wassalam.
May Allah bless.
(^_^)

No comments: